14213 N. Galatea Drive, Fountain Hills - Reisverslag uit Fountain Hills, Verenigde Staten van Yvonne - WaarBenJij.nu 14213 N. Galatea Drive, Fountain Hills - Reisverslag uit Fountain Hills, Verenigde Staten van Yvonne - WaarBenJij.nu

14213 N. Galatea Drive, Fountain Hills

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

25 November 2012 | Verenigde Staten, Fountain Hills

Lieve lezers,

Ooit heb ik per telefoon een auto besteld, een gele Suzuki. Nu hebben we via internet een huis in Amerika gekocht, met zwembad, 3 slaapkamers, 2 badkamers, een garage voor 2 auto's, een open haard, een boom en een enorme cactus. Het enige wat er naar mijn smaak aan mankeert zijn een palmboom en een sinaasappelboom, maar die kunnen we planten! Het huis is gebouwd in ons trouwjaar, het is mooi, goed ingedeeld en het is onwijs balen dat we er niet zelf gaan wonen (in ieder geval niet voordat we met pensioen gaan, en iedereen weet dat dát nog wel even op zich zal laten wachten....).
Tibi en zijn broer Cristi hebben wat reparaties verricht afgelopen week, nu moet de schoonmaakploeg er doorheen en dan is het klaar voor verhuur! Spannend! Duimen dat dat snel gaat lukken.

Intussen logeren we bij Cristi en Olivia en genieten we van hun prachtige uitzicht over een dal vol cactussen (ja ja ....altijd baas boven baas) de zon, het lekkere eten van Olivia's moeder Mamimi, neef Alex en de poezen Cheetoh en Jojo. We hebben als American home-owners keurig Thanksgiving gevierd, weliswaar met de Roemeense vriendenkring van C&O, maar toch. Verder lig ik in de hete zon te hoesten en te proesten want traditiegetrouw als ik ben, ben ik weer flink verkouden, zoals altijd zodra ik voet in Arizona zet. De rest van de tijd winkel ik met Olivia, want dat is wat we altijd doen.

Overmorgen gaan we heerlijk naar Tucson, een weekje paardrijden op de White Stallion Ranch. Een heuse Duderanch, dus geen cowboywerk dit keer, maar gewoon mooie ritten door cowboyland, oftewel vakantie!!!
Tegen die tijd kom ik wel weer even terug met een verhaal. Tot dan!

Liefs uit Arizona.

Tibi en Yvonne

• 25 November 2012 - 10:18

Herma:

ha die Yvonne, klinkt helemaal geweldig! geniet nog in the USa en doe de groeten aan C&O en aan T natuurlijk, gr herma

• 25 November 2012 - 11:49

Wim En Marie-christine:

Hoi zusje en schoonbroer,

VAN HARTE GEFELICITEERD.......

Super dat het jullie is. Gelukt, ik gun het jullie van harte.
    Ik ben helemaal jaloers op jullie........
    Wil ook een huis met zwembad.....tja die palm en sinaasappelbomen hebben wij wel....:-)

Ik ben heel erg benieuwd,stuur eens een foto naar ons.
    Hopelijk mogen wij het ook eens huren. of op visite komen....
    Een hele fijne vakantie en geniet er maar van..

Liefs uit Axel xxxxx

• 25 November 2012 - 13:46

Titia:

Oi yvonne, wat stoer en mooi dat jullie dit zomaar hebben gedaan. ! Heel inspirerend !
    Geniet daar

liefs van Titia

• 25 November 2012 - 13:54

Josee:

Hi Yvonne en Bart,

We hebben een uitdrukking voor mensen zoals jullie: Wie het breed heeft laat het breed hangen!!! haha
    Ik wens jullie heel veel plezier met jullie nieuwe huis. ENHORABUENA zoals men in het spaans zegt en volgens mij wordt dat daar ook wel gesproken toch?
    Nog een hele relaxte vakantie en tot ergens in december.

• 25 November 2012 - 17:03

Wim En Aletta:

Wauw!!! Jemig zeg. Dat is geweldig! Nog een fijne vakantie!

• 25 November 2012 - 21:12

Paps:

Dag dochter, gefeliciteerd met jullie aankoop, wij zijn alleen maar druk met, ja,ja, dakgoten kopen, zuurkool maken, drank stoken, weefgetouw voorbereiden , semineu laten branden etc.etc, maarrrrrr, vanmiddag weer in Sneek, kinderen en kleinkinderen vasthouden enzo, heerlijk.
    Ondertussen, erg veelplezier en groet aan Tibi.
    Paps.

• 26 November 2012 - 13:41

Tally:

Hallo Yvonne

Waar internet al niet goed voor is! Heel veel plezier met jullie mooie aankoop! Volgend jaar komen we écht bij jullie langs en hopelijk zien we dan de foto's van jullie American Home!

Groeten uit en koud en nat Winschoten

Hoi Yvonne en Tibi (of is het toch Bart en heb ik iets gemist?)

Fijn dat het huis in het echt niet tegenvalt. Ik mis alleen 'and room for a pony' ?

• 26 November 2012 - 18:49

Marjan:

Oeps, sorry. 3x is scheepsrecht. Geen bekend spreekwoord in Arizona zeker. De trein wiebelde vandaar.