Zoen op de rug.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvonne - WaarBenJij.nu Zoen op de rug.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvonne - WaarBenJij.nu

Zoen op de rug....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

31 Januari 2007 | Thailand, Bangkok

Koh Samui, na een aantal andere belevenissen uiteraard. O.a. zijn we getuige geweest van een ongeluk. We zaten in onze knalroze taxi...hoorden banden piepen, zagen een moterrijder met passagier onderuit gaan in een poging om 2 overstekende mensen te ontwijken, hetgeen ook nog mislukte! Nou, probeer je voor te stellen wat voor scene dit in Nederland zou opleveren....Nou hier dus niet!! Eh, alles goed? Klop klop,het stof eraf, ja sorry en wij ook sorry. Alles goed dus, okee, dan gaan we weer verder. Binnen 2 minuten was iedereen weer opgestaan en zijnsweegs gegaan, niemand deed lelijk en het verkeer is geen moment gehinderd geweest. Knap!
En nu scheuren wij op een brommertje rond...maar Tibi mag niet zo hard van mij.
Vandaag besloten om toch bij onze heks en de dikzak in Shangrilah te blijven , maar we zijn verhuisd naar een hogere categorie bungalow met warm water. Toch wel lekker om af en toe te douchen toch?!
En daar zaten we vanmiddag aan een noodlesoepje...krijg ik ineens een kleffe klapzoen op m'n schouder. Aaaarhg! zegt Tibi, die dikzak toch..... maar het was de dikzak helemaal niet...het was Bernadette!! Mijn vriendin uit Amsterdam....zo maar hier!! Verjaardagsvisite!! Verrassing!! En al die tijd krijgt zij al mijn weblogberichten, ze zal zich al wel rotgelachten hebben.. haha, ik ben daar ook lekker! Lekker Puh.
De rest van de dag was het feest met Bernadette, en Kees en Hans ( die hier een winkeltje hebben en hier dus wonen)en Mie (met glazen oog) en nu moeten we van Chaweng weer op Maenam zien te komen nadat we inmiddels gezellig met z'n allen hebben gegeten en gedronken in de ongelooflijke gekte van Chaweng: strand-muziek- veel kleurige lichtjes-drukte en gezelligheid.

Ik ga mij nu op Maenam in alle rust voorbereiden op morgen.
Gegroet allemaal.

• 01 Februari 2007 - 09:40

José:

Hoi hoi,

Ik was ook graag van de partij geweest op je verjaardagsfeestje, maar goed, ik ben te dik ;-)
    Van harte gefeliciteerd en neem vooral ook een cocktail namens mij (ik mag toch niet drinken)...

Geniet!
    Liefs,
    Jose

• 01 Februari 2007 - 14:43

Herma En Bart:

hoi Yvonne, van harte gefeliciteerd en die leeftijd... die zal ook wel weer wennen. Veel plezier vandaag en de rest van ja vakantie

• 01 Februari 2007 - 19:50

Elisabeth Fokker:

Hey!!

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Yvonne!
    Erg jammer dat we niet op je feest konnen komen. (Als ik morgen te laat op school kom krijg ik straf!!) Het zou me wel erg leuk geleken hebben, zo'n strandfeest in Thailand. Leuke dagen toegewenst, ook namens Thomas, Peter en Anne-marie. Gaan jullie daar ook nog paardrijden en hoe lang blijven jullie daar? Hier in Nederland is het, net als jullie dachten, koud en nat... Bij ons ligt er (nog) geen sneeuw.

Nogmaals heel veel plezier en veel groeten van Peter, Anne-marie, Thomas en ik!

• 02 Februari 2007 - 08:25

Marjon:

Ha die Yvonne,

Nogmaals van harte gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal! Ik ben benieuwd hoe je dag gisteren is geweest.