Gele shirts, knalroze taxi's, palmen en strand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvonne - WaarBenJij.nu Gele shirts, knalroze taxi's, palmen en strand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Yvonne - WaarBenJij.nu

Gele shirts, knalroze taxi's, palmen en strand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

30 Januari 2007 | Thailand, Bangkok

Oh, gisteravond dacht ik nog...weer van alles vergeten te vertellen. O.a. dat op maandag alle koningsgezinde mensen in het geel lopen. Ik dacht dat het schooluniformen waren maar bedacht later dat er dan toch wel heel wat volwassen en oude leerlingen zijn! Uiteindelijk blijkt dat de koning op een gele maandag is geboren, vandaar! En alle kinderen bleven maar helloooo roepen en wilden allemaal een high five, heel snoezig.
Vandaag hebben we per knalroze taxi de gekte van Bangkok achter ons gelaten. Wel leuk die taxi's, echt superknalroze, knaloranje, rood, geel met blauw en geel met groen. Als ie fel gekleurd is, dan is het een taxi. Mijn volgende auto (over heel veel jaar) moet ook knalroze worden heb ik nu besloten.
Nu zijn we naar Koh Samui gevlogen, en daar is niet zo veel veranderd. Er is zo hier en daar wat bij gebouwd en het is allemaal wat drukker, maar op het strand merk je daar niks van. We hebben een bungalow, echt pal op het strand, bij Shangrilah. Vanmiddag hebben we het hele strand afgelopen (auw, m'n voetjes, gemeen zand!!) en nog eens rondgekeken bij andere bungalowcomplexen. Waarschijnlijk gaan we morgen verhuizen, want aan deze bungalows is de laatste 4 jaar echt niks meer gedaan! Wij kunnen dat weten, want hier zaten we toen ook. Met de zelfde heks achter de receptie en dezelfe dikke Thai (en die zie je niet veel, dikke Thai) in het restaurantje. Hij herkende ons ook nog! Verder hebben we alle happy hours langs het strand bezocht en ons tegoed gedaan aan veel, heel veel, verschillende coctails, heerlijk!!!!!

Groetjes,vanaf Koh Samui!

Josee, nee alsjeblieft niet samen met Maddie Hagenstein....???!!!!

Bertine, goed dat je Thijs hebt gebeld zeg, daar kan ik nog wat van leren!

Annette, hoezo batterij leeg?? We waren aan het fietsen hoor, en als het pad tussen een bed en een bank door loopt fiets je dus gewoon door iemands woonkamer. Er zat ook een mevrouw op de bank en die zwaaide heel lief. De grote vraag is wie nou de attractie is, wij of zij....

• 30 Januari 2007 - 16:28

Aletta:

Wat een geweldige verslagen. Komen op Wim zijn adres binnen en had ze daardoor nog niet gelezen. Voor ons is het al weer geruime tijd gelden dat we van de zon hebben mogen genieten op Curacao. We waren voor de Kerst weer terug helaas. Hebben een hele fijne tijd gehad samen met Sabine en Marijn. Jullie nog een fijne vakantie en een hele fijne verjaardag Yvonne!!!!!!
    Groeten van ALetta en Wim

• 30 Januari 2007 - 20:28

Caroline En Sonny:

Hoi Tibi en Yvonne,

Vanuit het natte Nederland heerlijk om te lezen. Met {onze tijdlijke kater) gaat het heel goed.

• 01 Februari 2007 - 21:21

Annette:

VAN HARTE, liefs van ons alle 4!!!

Batterij leeg.. ik bedoelde de camera!
    Ik heb op de één of andere manier jullie verslagen niet gekregen van de 30ste en de 31ste (via het mailtje van de 29ste doorgeklikt, gaat zo ook, maar gek hè?)